15 Kasım 2008 Cumartesi

Zamane..


Üniversite yemekhanesine giren bir öğrenci tüm yerler dolu olduğundan gidip profesörünün oturduğu masaya oturmuş. Profesör kaşlarını çatarak:
— Öküzler ve kuşlar aynı masada oturamaz! Öğrenci:
— O zaman ben uçuyorum...
Profesör öğrencinin verdiği yanıta çok sinirlenmiş, sınavda öğrenciye takmış ve başarısız olması için elinden geleni yapmış. Ancak öğrenci sınavda tüm soruları mükemmel bir şekilde yanıtlamış. Profesör öğrenciye:
— Sana son bir soru soracağım! Yolda yürürken iki torba bulduğunu hayal et, birinde akıl var, diğerinde ise para var. Hangi çuvalı alırsın?
—Para olan çuvalı seçerdim.
— Ben akıl olan çuvalı seçerdim.
Öğrenci:
— Normal! Herkes kendinde ne eksikse onu seçer...
Profesör çok sinirlenmiş; öğrencinin not defterini alıp içine "öküz" yazmış. Öğrenci nota bakmadan odadan çıkmış. Bir dakika sonra gelerek kapıyı aralamış:
— Sayın profesör, adınızı yazmış, imzanızı atmışsınız, fakat notumu yazmayı unutmuşsunuz.

Hiç yorum yok:



Zirve100 Site ekle
Komedi