15 Kasım 2008 Cumartesi

Sınav Sonuçları


Üniversitede okuyan bir öğrenci yılsonu sınavlarına girmiş ve arkadaşına:
—Ben memleketime gidiyorum, sınavlar belli olduktan sonra bana sonuçları bildir, ancak telefona ben çıkarsam bana söylersin. Telefona annem çıkarsa zayıfım olmaz ama eğer bir tane olursa Ebubekir'in selamı var dersin. İki zayıf imkânsız ya, eğer olursa Ebubekir'in Ömer’in selamı var dersin. Üç zayıf hiç olmaz da eğer olursa Ebubekir'in, Ömer’in, Osman’ın selamı var dersin. Dört zayıf imkânsız da eğer olursa, Ebubekir'in, Ömer’in, Osman’ın, Ali'nin selamı var dersin, şeklinde konuşup memleketine gelir.
Bir zaman sonra sınavlar belli olur, arkadaşı sınav sonuçlarını bildirmek için telefona sarılır, telefona öğrencinin annesi çıkar.
— Teyze, oğlunuza söyleyin Ümmet-i Muhammed'in selamı var.

Hiç yorum yok:



Zirve100 Site ekle
Komedi