15 Kasım 2008 Cumartesi

Tercih (ya da!)


Adam, eşiyle arasında uzun süredir bir faaliyetin olmadığını fark eder, ne yaparsa yapsın karısının ilgisini de bir türlü çekemez.. Sonunda çareyi karısını bir psikologa götürmekte bulur. Psikolog genç ve güzel kadının problemini çözmek için:

— Anlatın bakalım bir gününüz nasıl geçiyor?
Kadıncağız başlar anlatmaya:

— Sabahları işe geç kalmamak için taksiye biniyorum Fakat yanımda para bulunmadığından şoför 'Bayan ya parayı ödersiniz ya da...' diyor. Mecbur kaldığım için 'ya da' yı seçiyorum. Durum böyle olunca işe geç kalıyorum tabii. İş yerine vardığımda; patronum kapıda, kaşları çatık, beni beklerken buluyorum. Patron, 'Böyle geç gelmeye devam edersen seni işten atarım ya da...' Yine 'ya da’yı tercih etmek zorunda kalıyorum. Akşam eve yorgun argın geldiğimde ev sahibimizi kapının önünde buluyorum, geciken kiraya karşılık 'ya kirayı hemen ödersiniz ya da...' diyor. Eeee.. Haliyle 'ya da’yı tercih ediyorum. Kocam eve geldiğinde ise bende o işi yapacak hal mi kalır doktor bey!! Kalmıyor işte… Tahmin edersiniz...
Psikolog kadına şöyle bir baktı:
— Hanımefendi tüm bu anlattıklarınızı kocanıza anlatabilirim ya da!

Hiç yorum yok:



Zirve100 Site ekle
Komedi