15 Kasım 2008 Cumartesi

Sayısal :))


85 yaşındaki bir adam tamamen meraktan sperm sayısını ölçtürmek için doktora gider Dr. adama bir kavanoz verir;
- Yarın bana örnek sperminizi getirin..
Ertesi gün yaşlı adam doktorun ofisine gider, içi boş ve tertemiz olan kavanozu doktora verir.
Doktor sorar;
— Ne oldu, bir sorun mu yaşadınız?
Yaşlı adam anlatmaya başlar:
— Doktor, önce ben sağ elimle denedim, olmadı. Sonra sol elimle..Yine olmadı.. Karımdan yardım istedim. O da önce sağ eli sonra sol eliyle uğraştı. Maalesef yine olmadı. Sonra ağzıyla denedi; önce takma dişleriyle sonra takma dişsiz... Yine tık yok. Yardım için komsumuz Arleen'i çağırdık. O da önce 2 eliyle denedi, daha sonra kolları arasında ve en sonunda dizleri arasında sıkarak.. Yine olmadı... Olmadı...
Şok olan doktor sorar;
— Hadi hanımınızı anladım ama komşunuzdan nasıl böyle bir şey istersiniz?
Yaşlı adam cevap verir.
— Tabii ki isterim komşuluk hakkı. Ama ne kadar denemiş olsak da maalesef kavanozun kapağını açamadık doktor bey.

Hiç yorum yok:



Zirve100 Site ekle
Komedi